Menzaigénylés rendje 2020/2021-es tanév
2020. szeptemberétől a Friedrich Schiller Gimnázium és Kollégiumban bevezetésre kerül a „Multischool4” online étkezést megrendelő program. A fejlesztés eredményeképpen a szülők sorban állás nélkül, interneten keresztül rendelhetik meg, mondhatják le és fizethetik ki bankkártyával a megrendelt étkezést.
Azok számára, akik nem tudnak élni az online vásárlás lehetőségével, az intézmény továbbra is biztosítja a készpénzes menzadíj befizetés lehetőségét az intézmény házipénztárban. Szeptember hóra 2020. augusztus 18. és 19. napján 8.00 óra és 14.00 között van lehetőség a készpénzes befizetésre.
Az online rendelés menete
1./ Ahhoz, hogy a tanuló igénybe vehesse a „Multischool4” megrendelő programot a szülő/gondviselőnek szándéknyilatkozatot szükséges kitölteni, amelyben az intézmény számára elküldi a kapcsolattartási adatokat. Ezt követően a megadott elérhetőségre az intézmény megküldi a program szülői felületének felhasználói jogosultságát.
1./A. A szándéknyilatkozatban közölt normatív kedvezmény igénybevételének jogszerű fennállását az intézmény egyedileg vizsgálja. Kérjük, az e-mailek rövid határidővel történő megválaszolását, és az érvényes igazolások becsatolását. A „Nyilatkozat az étkezési kedvezmény igényléséhez” elnevezésű nyomtatvány a honlapról letölthető. Az adatok ellenőrzése után kerül beállításra a programban a megállapított normatív kedvezmény mértéke, majd ezt követően küldjük meg a program szülői felületének felhasználói jogosultságát.
2./ A szülő/gondviselő az intézmény honlapján választhatja ki a következő hónapra a havi étlapból az étkezést (nap/menü). Az intézmény változatlanul biztosítja az „A” vagy „B” menü választásának lehetőségét. Szeptember hónapra az online rendszeren keresztül augusztus 25-ig van lehetőség az étkezés megrendelésére.
3./ A megrendelt étkezést a tanuló a chip kártyájának érvényesítésével veheti igénybe. A chipeket az első tanítási napon névre szólóan osztjuk ki.
4./ Amennyiben a tanuló az igényelt étkezést nem tudja – pl. hiányzás miatt – elfogyasztani, a programban előző nap 9 óráig van lehetősége a lemondás rögzítésére. A lemondott étkezés díja a következő hónapban kompenzálásra kerül.
Az online programot nem használó tanulók az ebéd lemondását telefonon a 0626/530-424 telefonszámon, illetve a menza@schillergimnazium.hu email címen tudják közölni.
5./ Az intézményi menzaigényléssel foglalkozó ügyintézőnk: Havasiné Pletser Mónika
Friedrich Schiller Gimnázium és Kollégium